En ordnörds bästa vän

"Allt stort som skedde i världen, skedde först i någon människas fantasi" - Tove Jansson


Denna penna hittade jag på Granit. Den är så fiffig för man kan använda den på speglar, glas och såna där svarta skrivtavlor. Perfekt för den ordnörd jag är, som gillar att omge mig med ord och citat. Bara att klottra ner nåt bra när andan faller på, och sen är det bara att ta bort med en fuktig trasa. Jag försökte mig också på att rita ett självporträtt, eftersom jag ändå gått samhälle/bild i tre år. Men ja, ni kanske förstår att det finns en anledning till varför det porträttet inte längre sitter kvar...

Yttringar
Postat av: Emelie

Åh vad fint. Det passar dig perfekt!

2011-05-19 @ 12:13:56
URL: http://etikettemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0