I'm a rocket ship on my way to Mars



Så här års brukar radion alltid spotta ut sommardängor till höger och vänster, och de låtarna brukar oftast inte riktigt vara min musiksmak. Eric Amarillo har man ju tröttnat på redan innan hans låt ens hunnit bli en sommarplåga. Äh, härdanefter struntar jag i modern musik som inte svänger, och lyssnar på gammal musik istället som får det att spritta i benen och min pepp-nerv. Och som gör mig gla' förstås! Just nu är mitt örongodis främst Queens låt "Don't stop me now" som jag alltid måste spontandansa till oavsett var jag än råkar befinna mig. Det svänger ju!

Yttringar
Postat av: Emelie

Det finns ju sån gammal go musik!

Och denna låt är super!

2011-06-12 @ 23:47:51
URL: http://etikettemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0