Hej på ett litet tag

Hej då min fina blogg, nu åker jag till Wik. Men jag kommer höra av mig och skriva små inlägg då och då såklart, vet bara inte hur ofta det kan tänkas bli.  

(Och till Sara, Emelie, Henri, Axel och kanske någon mer vän som brukar läsa här: Jag kommer sakna er! Så himla mycket. När man bor borta med främmande människor känner man verkligen hur mycket ni betyder. Puss till er)


Hej på ett litet tag!


Okänd bildkälla.


Yttringar
Postat av: Sara

Åh Siri! Jag hoppas du har det bäst i ditt nya folkhögskoleliv. Kommer sakna dig med!



Och visst är det så, att man verkligen förstår hur mycket vänner och familj betyder för än när man är längre bort. Det har jag märkt under mitt dryga år här borta.



Puss puss!

2011-08-23 @ 22:23:35
URL: http://sawiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0