Ett hyggligt arbete

Hej!
Alldeles fantastiskt goda nyheter: Jag har fått ett jobb! Ni kan inte förstå min lycka, det liksom pirrar lite i magen när jag tänker på att jag har ett så fint ställe att gå till. Det är en barnklädesbutik nämligen, som har ett rätt stort utbud av Fair Trade och ekologiska leksaker och kläder. Som den miljönörd jag är, blir det ju som pricken över i. Så fort jag kliver över tröskeln blir jag glad, när allt är så grått och mörkt utomhus blir man väldans glad när man kliver in där. Prickigt, randigt och regnbågsfärgat vart man än ser! Man blir pigg på en gång.

"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar" som finaste Karl-Bertil Jonsson säger!



Yttringar
Postat av: Linda-Marie

Hmm, det är mp3-låtar som jag importerade in i Spotify. För att jag hellre använder Spotify än typ windows media player :)<3

2010-10-30 @ 13:26:24
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0