Öronsmak

Hej!
Idag kom den! Salems tredje-gången-gillt album. Den har snurrat i min apparat nu. Men fortfarande vet jag inte vad jag ska tycka om den. Den är lite knepig på någe vis. Sånt man får lyssna igenom flera gånger innan man vet. Musik är alltid svårt när det kommer till nya album av ens favoritartist. Man vill så gärna älska det nya med en gång, men gör man inte det så kommer det kanske senare. Eller inte alls. Men det gör ju inget. Just nu håller jag på att bli vuxen både i min ålder, min smak för mat och för musik. Det kanske krävs att man vänjer öronen vid lite svårare musik och inte sånt lättuggat som mina öron tidigare fått. Nu känner jag att jag trasslar in mig själv i mina egna ord, och då är det dags att säga adjö. puss. hej.

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0