Hög som ett hus på hallonsoda

Det sprittande pirret som bygger bo i magtrakten efter man har dansat klart och sitter i en av de djupt röda sofforna och dricker hallonsoda. Hur allt plötsligt känns alldeles fantastiskt fint och jag upptäcker mig själv sitta och le okontrollerat. Jag är aldrig så glad som då. Jag kan kyssa hela världen. I princip. Så hög på endorfiner att allt är underbart kul och man kramar sin vän tusen gånger på olika sätt ute på gatan. Allt har som förvandlats till finaste material och sort.
Det är Lindy hop jag talar om vänner, Lindy hop.

Farväl farväl, förtjusande mö

Yttringar
Postat av: Etikett Emelie

Så sant så sant min vän...

2010-01-23 @ 21:42:38
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0