Pärlans kolakokeri

Igårkväll knallade jag och Emelie iväg till Artillerigatan där Pärlans ligger. Det är ett kolakokeri med de allra sötaste kolorna som nog finns i denna stad. Allt är gjort på bra råvaror och innehåller inga konstiga tillsatser eller färgämnen. Igår hade de öppna dörrar med smakprov på kolorna, och det bjöds på glögg ur porslinskoppar och spisades jazz ur högtalarna. Det var himla trivsamt att bara stå och smutta glögg och njuta av stämningen.

Bilder från Miriam
En hel låda med kola köpte jag med mig till i jul och jag slår vad om att det kommer stå tom på självaste juldagen!

Yttringar
Postat av: Emelie

Åh så fint det var!!

2010-12-03 @ 14:33:02
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0