Fint hemma

Ibland dyker jag på bilder från folks fina hem och nu har jag en riktig liten samling inspirationsbilder. Lite väl rörigt att blanda ihop alla bilder, men man kan ta lite från varje bild.
En trädgårdsstol inomhus är snyggt. Och mycket växter och kvistar med spirande blad.
Jag ska ha många fina burkar i mitt hem som får stå framme. Prickig tekanna är väl ett måste i mitt hem.
Jag är kär i rutiga golv för det är knäppt och känns cirkus.
Himmelsblå väggar och en ljust grönmålad cykel i ett rum ger fantastiska sommarvibbar.
Blommigt och ärtgrönt.
Gamla biostolar från Tradera  som jag lätt hade tagit om jag haft råd och plats. Ger tillsammans med rutigt golv sån stämning som på sista bilden. Fantastiskt trivsamt, inte sant!

Yttringar
Postat av: elin-alice

åh, jag skulle vilja flytta in i allt det där!

2010-04-19 @ 21:26:46
URL: http://medmiranda.blogg.se/
Postat av: Matilda

sista bilden är från mitt favoritcafé i norrköping, det är himla fint med golvet. jag vill ha ett hem att inreda!

2010-05-08 @ 10:54:34
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0