Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

NU:

* Har jag någon lermask i ansiktet och ser inte riktigt klok ut

* Är blåmärket på min nagel på väg att växa ut

* Insåg jag att det var äckligt att att skriva om stotånaglar
* Är himlen blå
* Har jag högar (bildligt) av skolarbeten som väntar
* Är jag inte helt pepp på att göra de där arbetena
* Kommer jag göra de ändå eftersom jag redan skjutit upp dem tillräckligt länge och hatar mig själv för det
* Tänker jag på igår och tänker på en pingvinmask, en håkan-låt som the dj tillslut gick med på att spela för oss och vi dansade som ystra kor och den danska pojken fattade ingenting, och min vän som var utklädd till Dagbok! <3
* Tänker jag på att det imorgon är påskägg och dagen efter paket, för då blir jag 19 år ung
* Känner mig lite lite ödslig inuti, fast också full av förväntansfullhet

 

hej och sorry för så tråkig blogg. mu!

 


Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0