Såhär överlever jag hösten/vintern

Muséebesök
Regina Spektor på Cirkus
Filmmarathon
Klottra små gubbar i anteckningsblock
Bakning
Te
Dagboksskrivning
Lövkrig
Second hand shopping
Salem al Fakir på Berwalldhallen
Kulturhushäng
Julmarknader
Andra marknader
Promenader
Pocketböcker
Paraplyn som gör att man håller sig torr
Riktiga hemskrivna brev med färgglada bokstäver
Kantarellmackor
Bebisgos
Carl-Einar Häckner på Orionteatern
Kanelbulledagen
Äpplen från sin egen trädgård
Kafé 60
Godis
Bild från perfectbound

Yttringar
Postat av: moa

jag tycker det låter ganska så perfekt! sånt ska jag också göra:)♥

2009-09-15 @ 16:04:37
Postat av: Em

Åh låter perfekt! Låt mig vara mä!

2009-09-22 @ 20:06:48
URL: http://etikettemelie.blogg.se/
Postat av: jag

såklart du fäjna fläcka ^^

2009-09-23 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0