Lördagens:

Låt: Volcano - Damien Rice
Undring: Hur lärarna inte förstår att vi inte är levande skrivmaskiner
Det-här-vill-jag-göra: Promenera i höstsol!
Tanke: Att jag verkligen ska satsa på att ta det där körkortet som mina snälla föräldrar betalar, innan jag flyttar hemifrån
Måste: Skriva tills fingrarna blöder, på både engelska och svenska. Helst båda samtidigt
Mys: Afternoon tea på Vetekatten och kvällsbio
Humör: Stressat lugn

Yttringar
Postat av: Sara

Ja dom verkar fan i mig tro det. Lärarna alltså. Jobbigt för dig som har dubbelt upp med både svenska och engelska :( men lycka till med allt, ses på måndag. PUSS!

2009-10-10 @ 17:50:56
URL: http://frublondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0