måndagar vill alla ont. så är det bara

Gomorgon småpluttar! 

sista pluggdagen innan matte B-prov och det känns inte lagom. jag behöver meeer tid!
jag gick upp 'tidigt' (läs 7.45) idag för att plugga på morgonen, men nu vete fasen om det kommer bli nåt sånt. det tar ju en stund att komma igång och ruska om i hjärnmonstren innan man kan hugga in i talen. allt sket sig när jag tittade i kulturdelen och upptäckte en kärlekspjäs på dramaten som lät som en sån pjäs i min smak. då var jag bara tvungen att kolla på dramatens sida och sen kom jag in på en annan teaters sida och sen började jag kolla en blogg och sen..... sen sket det sig! sådär som det brukar när jag får syn på teaterreklam. mu!

ska försöka komma iväg till skolan i god tid så kan jag kolla igenom min sverigefinnarstext lite och förhoppningsvis börja skriva informationstexten som jag tagit på mig att göra....

over and out. puss



Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0