Det finns ingen mening med budskap som man inte kan dansa till

godnatt/ gomorron?!
nu är jag nyss hemkommen från studentskivan som hölls på stureplan. ja, var annars liksom :O blue moon bar alltså! hallååå!

jag äter banan och känner mig inte trött alls. är det nåt jag har mycket av är det just bananer. mina föräldrar köpte upp ett matlager så jag skulle slippa handla. det matlagret innefattade till exempel femton bananer och sex liter mjölk. de ska vara borta i sex dar! min syrra fick en påse bananer hem också när hon var här sist....
så nu äter jag banan. för att försöka få i mej alla dom dära guleböjarna. 

på tal om bananer var det några på skivan som var utklädda till bananer i pyjamas :) fast utan banandräkterna. lite besvikelse där. det hade varit så grymt om de hade värsta gula böjda dräkten! men de var fint utklädda ändå. andra på blue moon var tintin, supermario, pippi, bluesbrothers, romare och en stor hårig kanin. jag längtar till min skiva! det kommer bli den bästa :D såklart. 

nu.
utanför mitt fönster är himlen mörk, men tittar man lite extra ser man att den är blå som på dagen, bara en mörkare nyans. det känns pepp. 

Yttringar
Postat av: moa

så fint att du har blivit med blogg sparvel!:)

hoppas du inte känner dig allt för ensam i ditt hus, säg till i så fall! men vi ses på söndag:D <3

2009-05-21 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0