I am the future. am I the future? the future I am



Hade inget kul för mig så jag snodde ett test från Sara. Enjoy! :)

Gör såhär: 
1. Ta fram din mobil 
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et 
4. Gör likadant på varje fråga 

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej sötaste:D!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Grillkväll nästa!

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag har typ köpt en  tågbiljett till dig för torsdagen då way out west börjar.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Siri, jag måste få det sagt till dig nu!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Uppföljning sms 12/12

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Amnesty byter till nummer 72900

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Välkommen som SMSaktivist i Amnesty.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ja! =)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Men det är ju bara sött ju=)

10. Din romantiska replik?
Tänkte köpa biljetter som tar oss hem på söndagkväll

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Nu lilla snurr kan du hämta en prickig låda på expeditionen!

puss

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0