Boksommar

Min bokhylla viker sig snart av tyngden från alla mina böcker som läggs på hög. Min bokfanati är snart ett problem. För jag inhandlar nya böcker snabbare än jag läser ut de jag redan har. Så jag har blivit illa tvungen att göra ett lässchema typ. Här är alla böcker jag helst ska ha läst ut till 24 augusti (skolan börjar).

Svenne
Extremt högt och otroligt nära 
Anne Franks dagbok
Trollkarlen från Oz
Spelkortsmysteriet
Sommarboken
Sofies värld
Sista Harry Potter-boken
Kärlek är ett blandband
Doktor Glas

I och med att jag bara läst ut Svenne än så länge och precis börjat på Anne Franks dagbok, känns det krossat redan från början.  

Antal dagar tills skolan börjar: 58
Cirkus antal sidor: 2783
Sidor per dag: 47,9

Ja, då kanske jag äntligen har fått mitt sommarjobb... 48 sidor per dag, jag kommer bli utbränd innan trean ens börjat.
Adjö

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0