It was so easy and the words so sweet

Om få timmar befinner jag mig på Cirkus med en fin vän i handen och Regina Spektor i blickfånget! Kan ni förstå vad härligt?? All hets som trycker på mitt pannben får nog vila ett tag, för musik lyssnar man på med hela kroppen och främst huvudet (Nä öronen pucko, det är ju öronen man lyssnar med. Kanske ni säger. Men hallå, svarar jag, för att man ska uppfatta ljudet måste hjärnan ta in det och bearbeta och skicka signaler kors och tvärs tills man hör det. Så hjärnan lyssnar man mest med. Maha) Det kommer bli skönt att få ett uppehåll i det konsekventa trycket i huvudet. Att bara få göra något som känns värdefullt för en gångs skull. Att få ha rosor på kinderna för att man blir så exalterad. Helt och fullt utan något som helst bedömning på hur bra man gjorde i från sig.
Bild från Prick-bloggen
.
Fridens liljor

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0