Idag säger jag bara...

Tolka det hur som ni vill. Bra. Dåligt. Ingenting. Allting. Gud, vad jag jämt skriver så konstiga saker på den här bloggen. Men när jag ska skriva något viktigt blir det oftast jätteargt eller jätteglatt på fel sätt. Så då slutar det alltid med att jag skriver något knäppt bara. Jag skulle vilja skriva på ett schyst sätt även på datorn och inte bara på papper i gömda dagböcker. Det kanske blir så någon dag. den som lever får se. Och jag anar ugglor i mossen.
Bilden är inte alls min, utan kommer från ToveLisa. Väldigt värt ett besök skulle jag vilja säga, hennes bilder är rent fantastiska. Jag skulle vilja tapetsera in mitt rum med dem. Små underfundiga gamla uttryck som ingen riktigt vet var de kom ifrån gillar jag. De har ofta ingen som helst verklig koppling. Jag menar, har någon någon gång sett en uggla i mossan? :)
Fred & kärlek

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0