En lista

&l

Med en förkärlek för listor av alla dess slag tänkte jag följa min fina vän Emelie's fotspår och göra en lista om mig ifall någon nu undrar vem jag är. Dock har jag ju inte så många läsare (än) men jag gör en lista ändå, kanske för att påminna mig om vem jag nu är egentligen. Inte alltid så lätt att veta..

Namn: Anna Siri Westerberg
Född: 4 april 1991
Bor: Söderförort
Civilstånd: Singel
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön
Syskon: Storasyster
Skola: Universitetet (men känner mig fortfarande lite som en "Globalare", alltså en elev från mitt gymnasium Globala gymnasiet)
Favoritämne: Svenska, textkommunikation och bild
Favoritsport: Räknas Lindy Hop?
Favoritbok: Egentligen hurmångasomhelst, men nyligen utlästa "Sputnikälskling" av Haruki Murakami tyckte jag var finfinfin!
Favoritfilm: "Amelie från Montmartre" alla gånger!
Favoritmusik: 60-talsmusik, Salem Al Fakir och Maia Hirasawa + en hel bunt andra
Favoritlåt just nu: Diggar fortfarande "Från och med du" med Oskar Linnros
Favoritdjur: Kanske ekorre
Favoriträtt: Vegetarisk lasagne
Framtidsdrömmar: För framtiden om många år: Att jobba med något inspirerande och glädjefullt, skaffa småknoddar och att upptäcka världen. För närmsta framtiden: Att hitta jobb, en fin pojk och att upptäcka världen.
Intressen: Långa fikastunder med vänner, Lindy Hop, bakning, hållbar utveckling, gamla filmer, läsa böcker, leka med mitt skrutt (min systerson), loppis, olika former av kultur, för att nämna en del.
Nu vet ni lite mer om mig! Puss

Yttringar
Postat av: Etikett Emelie

Ååh Siri! Du skriver så mycket finare än mig. När jag blir stor ska jag skriva som du!

2010-10-13 @ 19:07:27
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0