She & Him

Min nya musikförälskelse. Eller förälskelse och förälskelse. Mer som en vän är vi nog, She & Him och jag. Hur som haver. She & Him utgörs av Matthew Ward och Zooey Deschanel (som synts i 500 days of Summer bland annat.) En väldigt rar liten skiva med ett fint omslag också, för sånt är ju viktigt. Sitter inte ni också och undrar vem hon pratar med i burktelefonen eller vart hon är påväg?

Lyssna HÄR om ni vill höra hur det kan låta.

 

Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss. Tjo!


Yttringar
Postat av: Linda-Marie

Ah, vet ;D Min kompis var typ sån jättefanatisk med honom innan så fick se den där scenen en miljon gånger & hon bara: Kolla han kysser henne!!! ÅH! NEEJ!!! xD hahaha omg <3

2010-11-01 @ 00:12:03
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej fina du! Svarar här. Trots tråkiga inköp är det självklart underbart att få bo hos min pojkvän. En till sak man upptäcker också när man inte bor hemma är hur mycket ens familj betyder, saknar mor, far och bror en del! Och lilla kissen också såklart. Och att bo så långt ifrån fina vänner som du är också tråkigt.



Tror jag och Charles kommer till Stockholm nästa helg. Kanske kan dra ihop ett gäng då? Typ kvällsfika på Cafe 60, eller utgång om man är sugen på det.



Och just det, blev tyvärr inget med jobbet på Hemtex, så blir kvar på Amnesty till slutet av november. Hur går det med jobb för dig? :)

Blev lite långt. Puss på dig! <3<3<3

2010-11-06 @ 14:05:50
URL: http://sawiz.blogg.se/
Postat av: Sara

Skrev på detta inlägg eftersom She&Him gjort en sån fin version av please please please let me get what i want som även är med i den braiga filmen!

2010-11-06 @ 14:08:44
Postat av: Hen

Zoey Deschanel är grym.

2010-11-09 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0