14 november, då smäller det!

En ruskigt gammal bild, men vad gör väl det? Lika sprudlande som vanligt! Finaste Salem.

Biljetterna är bokade! Salem Al Fakir på Debaser Slussen den 14 november med min trogna Salem-konsert-vän Emelie♥ Det känns nästan som om man känner honom vid det här laget, efter alla dessa år som man gått på konserter, sjungit med i hans låtar, lyssnat otroligt mycket på hans fantastiska musik. Läst många intervjuer och recensioner av plattor. Och så vet han inte ens vem jag är. Konstig känsla det där. Den 14 november ska han dock få märka att jag finns, om än bara som en liten del i en stor, fantastisk publik!
Åh, vad jag längtar!! Pepp!♥♥♥

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0