Studentflicka

Min studentklänning är redan köpt! Tänk, i fredags hade jag utvecklingssamtal och vi pratade lite om studenten när jag nämnde att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Att det känns som om man måste fixa det snarast. Och senare under dagen när Anna, Emelie, Henrietta och jag äter glass i gallerian ser jag en sån fin prickklänning. När vi går förbi affären där den finns på vägen ut, tittar jag länge efter den bakom axeln och så måste jag bara gå in och titta på den. Jag provar, och den sitter hurbrasomhelst. Nästa dag går jag in och köper den. Bara sådär. Allt känns så ofantligt bra!
Den fyller så många kriterier att jag nu utsett den till den bästa klänningen jag haft!
  1. Den är lagom kort så att man kan vara barbent utan att känna sig naken
  2. Kjolen är helt underbar och lite "vippig"
  3. Den är utan band - som jag aldrig vågat ha men drömt om att ha för det är så fint
  4. Om man nu tröttnar eller känner sig bar utan axelband så fick man med ett par axelband så man kan ha den hursom
  5. DEN ÄR PRICKIG

Jag brukar vara stressad och sen med typ allt. Men nu har jag kirrat studentklänningen redan i mars! En klänning med både studentrabatt och prickar och rosett. Det bästa är att den känns som en lindy hop-klänning ;)
PUSS!

Yttringar
Postat av: Emelie

DU KÖPTE DEN! JA!

2010-03-28 @ 13:33:40
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0