On the radio



Snart snart snart släpps listan över vilka som ska vara sommarvärdar i Sommar i P1. Jag känner mig som en äkta gammal kulturtant när jag vet att listan släpps idag kl 13 och liksom sitter och peppar inför det! Jag brukar verkligen inte göra det kan jag passa på att tillägga. Men jag undrar vilka det blir!

Lite senare:

Oh! Här kommer listan:


Juni:

20   Ingvar Kamprad
21   Tomas Ledin
22   Hanna Hellquist
23   Helena von Zweigbergk
24   Alexander Stubb
25   Malin Åkerman
26  Kjell Lönnå
27   Linda Olsson
28   Eric Bibb
29   Hans Alfredsson
30   Sofia Jannok

Juli:

 1   Erika Bjerström
 2   Joe Labero
 3   Cecilia Frode 
 4   Lena Philipson
 5   Herman Lindqvist
 6   Jonas Gahr Støre
 7   Nour El-Refai
 8   Roger Wallis
 9   Malin Baryard
10   Christian Lindberg
11   Jonas Björkman
12   Prinsessan Birgitta
13   Sara Paborn
14   Katerina Janouch
15   Håkan Nilsson
16   Ann Heberlein
17   Elizabeth Gummesson
18   Kristian Luuk
19   Per Olov Enquist
20   Madeleine Westin
21   Johan Lindeberg
22   Lasse Berg
23   Malin Sävstam
24   Kerstin Hessius
25   Morgan Alling
26   Ola Salo
27   Petra Mede
28   Arash Labaf
29   Mathias Dahlgren
30   Laleh Pourkarim
31   Peter Englund

Augusti:

 1   Alex Schulman
 2   Anders Wall
 3   Sverre Sjölander
 4   Anne Sofie von Otter
 5   Jerry Williams
 6   Johan Eliasch
 7   Jörn Donner
 8   Bodil Malmsten
 9   Anders Lundin
10   Nahid Persson Sarvestani
11   Owe Thörnqvist
12   Frida Hyvönen
13   Günter Graffenberger
14   Laila Bagge
15   Jan Guillou

Inte allra bästa listan, men det kommer säkert bli bra lyssningar ändå...
Glad sommar! :)


Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0