Midsommar

Hoppas ni hade en finfin midsommar! Jag plockade ihop 7 sorters blommor och la under kudden som jag hört man ska göra på midsommarkvällen. Jag är varken särskilt skrockfull eller traditionsbunden, men det kändes lite fint att gå ut och plocka blommor att sova på, bara för att liksom. Sen ska man tydligen drömma om den man ska gifta sig med, men i min dröm fanns ingen speciell pojk med. Det var ju typiskt. Fast mig gjorde det inget. Det var fint att få sova på blommor av en trevlig anledning. Hej!


De 7 sorters blommorna jag hittade i trädgården var rödklöver, prästkrage, blåklocka, fläderblom, smörblomma, och två till som jag inte kan namnet på.





Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0