Hej jag lever



Lägesuppdatering:

 

Hej jag lever. Och mår fint. Julen har varit lugn och stundtals lite kaotisk så därför har jag inga trevliga bilder utan sudd, men ni kan få ta del av bilder på några av de paket jag gav bort. Eftersom jag älskar att slå in paket ville jag göra alla paket olika. Med mycket snöre, färgglatt papper, bilder från serietidningar och skrivna etiketter på min ljusblå skrivmaskin! Det är en väldigt rolig kreativ process.

 

Nyårsafton tillbringades hemma hos min vän med middag och lekar. Personligen tycker jag folk leker alldeles för lite och alldeles för sällan så det uppskattades! Vid tolvslaget stog vi alla nere vid vattnet och försökte kika på raketerna genom vanthanden, som fick agera skydd för alla krigiska snöflingor. Vi såg många fina bortifrån Skansen innan vi tillslut lät snön pricka dunjackeryggen bäst de ville medan vi traskade tillbaks och lekte lite till. Fint värre!

 

Lovar att bli bättre i mitt bloggande! Har en dröm om att det ska dyka upp mer foton, recept och annat sköj här på Bob-bloggen det här året. Håll utkik!


Yttringar
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom följer inte riktigt order ! =)

2011-01-07 @ 21:11:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0