Ut på vägarna

Min syrra har tagit körkort! Är så hiskelens stolt faktiskt. Hon har kört väldigt mycket och varit på väg att lyckas ta det, men så fick hon och Johan barn och massa annat hände som kom emellan, så som det blir när man fått tillökning, så det blev liksom bortglömt. Jag visste inte om hon skulle orka och ha tid till att ta upp körningen igen, men med hennes jävlar anamma så gick det hela vägen! Är så glad att hon klarade det, det var hon så värd!

 

Det var bara det enda jag ville säga med det här inlägget. Att jag är stolt. Stolt lillasyster till en flitig storasyster som jag ser upp till så mycket♥

Tjooo!


Yttringar
Postat av: ELINA

sv: Eller hur! Vore helt underbart :D

2010-11-17 @ 18:57:34
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0