Dagarna just nu

  • Första gången att bära jeansjacka för i år
  • Såg "Underkastelsen" på Zita, ensam med resten pensionärer. Den var intressant och ruggigt jobbig.
  • Jag ska på tre studentskivor på samma dag. Varför går alla ut 3 juni?
  • Skriver en engelskatext som ska byggas på dialog och innehålla 1000 ord. Fy.
  • Har gjort ett urtjusigt collage av tidningsbilder på min dörr.
  • Idag åkte pappa iväg till Gotland för att bygga upp det vi ska bo i i sommar.
  • Känner lite lite i halsen något ont, hoppas innerligt att det inte blommar ut och jag får halsont
  • Vill starta någon form av eget konstprojekt, helst med bara block och bläckpenna, eller något helt annat. Får se hur jag gör.
  • Pappersfåglar vill jag göra. Och helst sy egna vimplar till min student. Visst vore det fantastiskt!

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0