Små saker och stora

I nya numret av Chic finns en intervju med den bästa Herr Salem! Emelie bläddrade i den i matafären med mig hängandes över axeln, det visade sig att det bara var en sidas intervju. Det blir nog inte till att inhandla den, känns lite ovärt. Men på hemsidan finns en liten del av intervjun.

 

När grät du senast?

- När jag såg "Where the wild things are" på bio. Det är en storartad film som berör. Jag har börjat gråta som ett barn mest hela tiden. Men det är bra gråt som kommer fram när någon som kämpat hårt blir lycklig eller när någon vinner i sportsammanhang.

 

Salem måste ju vara den finaste unge mannen som finns! Och jag som längtat efter att få se "Where the wild things are", nu fick jag precis ett till argument. Den måste ju vara alldeles fantastisk om den får Salem att gråta.

 

Hej puss


Yttringar
Postat av: Emelie

Ja, han måste verkligen vara en helt enastående man!

2010-03-14 @ 17:34:56
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0