Sängvärldar och plockepinn-pasta

Jag har kommit på att Stop motions är faktiskt himla fina. De är så enkla men lysande i alla fall och någon gång måste jag göra någon Stop motion har jag bestämt. Utbudet på YT var inte det bästa man skådat - det fanns knappt något alls, men de här 2 är bra ändå. Det finns så många andra jag vill visa, men kruxet är att de inte går att lägga in här.
Annars har min dag bestått av läskigt sprutbesök men där följderna blir fantastiska, en massa snytande, en hel miljon onysta nysar som faktiskt är asjobbigt då det kliar som tusan och hela kroppen är beredd på att nysa och jag tittar in i alla starka lampor som finns men allt som händer är att jag får ont i ögonen och nysen förblir onyst (jobbigt!!), nya hårrosetter, "Mrs Dalloway" som jag kommer underfund med titt som tätt att den är bra, rutiga strumpbyxor som påminner om gamla cirkusar och The imaginarium of doktor Parnassus på visst sätt... och en hel annat. Som pricken över i blir det marängsviss med hallon nu!





Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0