"Det är inte oväsen, det är Dylan"

Något av det bästa jag sett är serien Upp till kamp som handlar om fyra vänner under 60- och 70-talen som tillsammans kämpar mot orättvisorna i samhället, politiken, kärleken och musiken. Den här serien gick under fyra måndagar för ganska precis två år sen, när jag precis börjat ettan på gymnasiet och knappt ens visst namnen på alla i min bildklass. Det känns så sjukt att den ger mig minnen av saker som inte alls var särskilt länge sen.
Upp till kamp har så otroligt bra skådespelare, ett ultrabra soundtrack(som ni kan ta del av lite längre ner) och ett makalöst foto.
En del av soundtracket som sannerligen inte går av för hackor.

Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0