plugg, plugg, plugg

hej. hela helgen har jag försökt plugga matte till det enorma fyratimmars-provet på tisdag. det är helt galet att man ska ha prov i fyra timmar. det är ju för fan en halv skoldag! kommer det finnas någon som orkar vara smart i en halv evighet? jag intalar mig med att man kan knäcka vilka tal som helst med ett tillräckligt stort lager av sesamkakor och hallonsaft. det är hemligheten. och går det åt helvete ändå kan man alltid tröstäta... 

dagens:
humör: koncentrerat
väder: solmoln
kläder: halva dan, långkalsonger, nattskjorta, randig tröja. Andra halvan; jeans & t-shirt.
formler: skärningspunkten y =y, a2+b2=c2
musik: har nynnat på brooklyn sun hela dan :)
finaste: att häggen i våran trädgård har slagit ut och luktar honung

imorgon ska jag hämta ut biljetter till en överraskning till en vän. det blir nice.  
puss!




Yttringar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0