Roxy, who?

hej. 
idag: såg jag två studentflak, satt mittemot en söt pojke på väg till skolan, nös för att det var så soligt, blev glad, hade på mig ett grönt linne, åt grillat, svarade på söta sms, log åt en viss salem (inte i verkligheten, olyckliga värld, utan åt en viss video), åt godis, läste en bra bok på engelska, drömde om gotland.


mitt i nuläget bästa tips för att bli glad är att titta på salems video till roxy!! 

det råder lite delade meningar om vad det är den handlar om. vad tror du..?

adjöpuss 

Yttringar
Postat av: Henrietta

Jag tycker videon ser ut som 80-tal ;)

2009-05-31 @ 22:07:31
Postat av: siri

visst gör den! men den är inspelad i 00-tal ;) låten låter som någon gammal 80-tals dänga och de ville väl ha videon i samma stil med... :)

2009-05-31 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0